Handlekurv

Din handlevogn er tom!
Hvis du handler for 1000 kroner mer, får du fri frakt!

inkl. mva. ekskl.frakt

NOK 0,00

mva. NOK 0,00

Kjøpsbetingelser


Bestilling
Ved bestilling har du som kunde automatisk godkjent våre betingelser. Alle priser er oppgitt i norske kroner og er inkludert MVA.
Ved bestilling av varer hos vil du automatisk motta en ordrebekreftelse på e-post fra oss som inneholder ordrenummer og totalsum. Det er viktig at du ved bestilling legger inn korrekt e-postadresse slik at du kan motta ordrebekreftelsen. En bestilling/ordre er gyldig og bindende når ordrebekreftelse er mottatt på e-post. Vi forbeholder oss retten til å avvise din bestilling. 

Ønsker du å bestille varer med levering utenfor Norge, ta kontakt med oss på e-mail eller telefon, så ordner vi dette. Internasjonale fraktkostnader vil tilkomme.


For international orders, please contact us by e-mail or telephone, and we will arrange this. International shipping costs will apply.


Klikk og Hent
Når du velger Klikk og Hent, blir varen(e) du velger reservert ut dagen. Varer som reserveres utenfor butikkens åpningstider, reserveres ut påfølgende dag. Alle varer hentes i butikken i Torggata 2 innenfor våre åpningstider. Hvis reservasjon gjøres innenfor butikkens åpningstider kan varen(e) hentes etter to timer fra mottatt reservasjonsbekreftelse. Ved reservasjon utenfor butikkens åpningstider kan varen(e) hentes to timer etter butikkens åpningstid påfølgende dag.

Levering
Etter at du har mottatt en automatisk ordrebekreftelse på e-post fra oss, vil vi kontrollere at varen(e) er på lager/tilgjengelig. Ordrer blir sendt fra vårt lager vanligvis 1-3 virkedager (mandag-fredag) etter registrert betaling blir dine varer sendt i posten. Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenestene på siden.

Betaling
Når du velger Klikk og Hent, betales varen(e) i butikk når de hentes.

Alle betalinger i nettbutikk foregår like sikkert som om du betaler i butikk. Alle opplysninger om betaling vil bli kryptert.
Det betyr at ingen kan lese sensitiv informasjon som kredittkortnumre når informasjonen blir sendt over internettet.
Referansenummer for betaling vil være tilgjengelig i utsendt ordrebekreftelse på e-post.

Frakt
Varene sendes som brev i post eller pakke dersom volumet er større.
Ved pakker som ikke blir hentet, blir du som kunde belastet ekstrakostnadene dette påfører oss.

Angrerett
I henhold til lov om angrerett ved netthandel, har kjøper full rett til å heve kjøpet og returnere varen(e) i 14 dager uten å oppgi årsak. Hvis kjøper ønsker å benytte seg av angreretten skal skriftlig melding av bevismessige hensyn gis selger innen fristens utløp. Angrerett-skjema følger alle bestillinger, og det er ønskelig at dette benyttes. Frakt og andre returkostnader ved benyttelse av angreretten må kjøper selv stå for. Varen(e) må returneres ubrukt i opprinnelig emballasje, klær hvor taggen med størrelse og pris er revet av kan ikke taes i retur. Returpakker sendt i oppkrav tas ikke imot. Vi utbetaler returbeløp så fort varen er mottatt. Ønsker kjøper å avbestille ordren sin må dette skje før varen er sendt, hvis ikke må kjøper betale frakt og retur selv. Ved avbestilling send oss en e-post eller gjerne ring for raskest mulig svar.

Reklamasjon
Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget, eller burde ha oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes oss skriftlig primært ved å sende oss en e-post.

Skader under frakt
Skulle det være synlige brudd eller feil ved emballasjen er det viktig å ta med de skadede varen(e) i original emballasje for kontroll på postkontoret/post i butikk. Det MÅ fylles ut et skjema, som du får på posten. for at vi skal kunne få erstattet varen(e). Send oss en e-post med opplysninger om skaden, vedlagt ordrenummer og foto av skaden. Er det en fraktskade så sender vi deg eventuelt en ny vare(r) kostnadsfritt eller pengene tilbake dersom vi ikke kan levere samme vare. Det er trygt for deg og for oss! I lovverket står det at det må gjøres "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke det til at innen 5 virkedager fra pakken er mottatt er innenfor regelverket når det gjelder skader under frakt.